Darbuotojų elgesio kodeksas
PATVIRTINTA
Viešosios įstaigos Tauragės ligoninės direktoriaus
2021 m. rugsėjo 6 d. įsakymu Nr. V-133
ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ISTAIGOS DARBUOTOJŲ ELGESIO KODEKSAS
BENDROSIOS NUOSTATOS
- Viešosios įstaigos Tauragės ligonines darbuotojų elgesio kodeksas (toliau — Kodeksas) nustato pagrindinius Viešosios įstaigos Tauragės ligonines (toliau — Ligoninė) darbuotojų elgesio principus, kuriu jie privalo laikytis darbo metu.
- Kodekso tikslas — kurti geranorišką darbo aplinką, ugdyti profesinę kompetenciją bei tinkamus ir efektyvius Ligoninės darbuotojų tarpusavio ryšius, pagarbius tarpusavio santykius ir santykius su pacientais, jų atstovais, didinti Ligoninės darbuotojų reputaciją visuomenėję, pacientų ir jų atstovų pasitikėjimą Ligoninėje, kurti antikorupcinę aplinką ir valdyti interesų konfliktus.
- Kodekse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžiamos Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatyme, Lietuvos Respublikos viešųjų ir privačių interesų derinimo įstatyme, Lietuvos Respublikos darbo kodekse ir kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose darbuotojų etikos ir elgesio klausimus.
Darbuotojas privalo įspėti kitą darbuotoją apie jo elgesį, jeigu jo elgesys galimai pažeidžia Kodeksą. Darbuotojai privalo užkirsti kelią Kodekso, kitų darbuotojų etikos ir elgesio ir (ar) darbo santykius reglamentuojančių teisės aktų pažeidimams, netoleruoti Ligoninės darbuotojų neetiško elgesio, nekompetentingu ir (ar) neteisėtu veiksmu ir nedelsiant imtis priemonių jiems nutraukti.
Jeigu darbuotojo įspėjimas apie galimai Kodeksą, kitus darbuotojus etikos ir elgesio ir (ar) darbo santykius reglamentuojančius teisės aktus pažeidžiantį elgesį neveiksmingas, informuoti apie tai Ligoninės atsakingus darbuotojus. Taip pat darbuotojai privalo pranešti apie galimai darbuotojo ar jų grupės taikomą ar taikytą nereglamentuotą elgesį (taikomas neformalias taisykles), ujimą, elgesį, kuriuo galimai žeidžiamas darbuotoją ir (ar) pacientų asmens orumas, motyvacija dirbti ar gydytis, bendrauti, išsakyti nepasitenkinimą ar kritiką, ir trukdymą tobulėti darbuotojo profesinėje veikloje.
Įsakymas dėl asmens sveikatos priežiūros įstaigos darbuotojų elgesio kodekso taikymo
- Vadovo kreipimasis
- Asmuo, atsakingas už korupcijai atsparios apinkos kūrimą
- Darbuotojų elgesio kodeksas
- Programa ir jos priemonių planas
- Ataskaitos
- Pareigybės, dėl kurių teikiamas prašymas specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją
- Viešųjų ir privačių interesų konfliktų prevencija
- Tvarkų aprašai
- Palikti atsiliepimą
- Kita aktuali informacija
- Nuorodos